Betere zichtbaarheid    Gemaakt in België     Gerecyleerde stoffen    Waterdichte tassen     2 jaar garantie     Gratis verzending va. €250
BESTELLEN
Hoe plaats ik een bestelling?
 
Bestel jouw ifluo rugzak/heuptas in enkele stappen:
1. Klik op jouw favoriete product.
2. Je komt op de product detailpagina.
3. Klik op de groene bestelknop 'in winkelwagen'.
4. Indien je nog andere producten wil toevoegen klik je op het 'ifluo' logo linksboven en herhaal stap 1 tot 3.
5. Klik op het winkelwagentje rechtsboven om je bestelling af te werken.
6. Controleer de inhoud van je winkelwagentje.
7. Vul je naam en adres in.
8. Duid aan of je je pakket thuis wil laten leveren, in een postpunt of een ander adres.
9. Kies de gewenste afleverdatum.
10. Kies de gewenste betaalmethode
11. Controleer nogmaals alle gegevens en bevestig de bestelling.
12. Wacht tot de betaling volledig is afgerond vooraleer het scherm te sluiten. Indien je te snel afsluit kan het zijn dat de bestelling niet doorgezonden wordt.
 
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
België, Nederland, Luxemburg: 1-2 werkdagen
Frankrijk, Duitsland: 2-3 werkdagen
Spanje, Portugal, Italië: 3-4 werkdagen
Zweden, Finland, Polen, Tsjechië: 4-5 werkdagen
 
Het kan altijd voorkomen dat de levering een dag langer duurt door onvoorziene omstandigheden (stakingen, weersomstandigheden, ernstig ongeval, ...). Gelieve hiervoor de bezorger niet uit te schelden, deze kan er meestal ook niet aan doen.
 
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Van gedacht veranderd? Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit (je hebt nog geen tracking code ontvangen) kunnen we je bestelling wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons via mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zit de bestelling wel al in het verzendproces, dan kan je deze gratis terugsturen naar
 
Ifluo
Meilegemstraat 48
9630 Meilegem
België
 
Voorraad op de website
Bij de producten staat steeds vermeld hoeveel stuks er op voorraad zijn. Indien er voorraad is zijn de standaard leveringstermijnen van toepassing.
 
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Na het afronden van de bestelling krijg je automatisch een bevestigingsmail in je mailbox. Nog niks ontvangen na enkele minuten? Check je spam folder. Het gebeurt regelmatig dat deze hierin terechtkomt.
Tip: wacht tot de betaling helemaal afgerond is en je een bevestigingsboodschap op je scherm krijgt. Veel klanten klikken te snel het scherm dicht en dan wordt de bevestigingsmail niet verstuurd en krijgen wij de bestelling ook niet binnen. Kijk even na of het bedrag van je rekening is gegaan. Indien niet kan je een nieuwe bestelling ingeven.
 
BETALEN
 
Hoe kan ik betalen?
Om jouw ifluo tas te bestellen kan je betalen op de volgende manieren:
  • Bancontact
  • Belfius
  • Ideal
  • Carte Blue
  • Mastercard
  • Visa
  • Paypal
  • Applepay
  • Bitcoin
  • bankoverschrijving
Voor alle betaalmethodes behalve bankoverschrijving ontvangen wij meteen de betaling en wordt jouw bestelling meteen opgepikt door onze logistieke partner. Kies je voor de betaalmethode 'bankoverschrijving' dan kan je het totaalbedrag overschrijven naar ons rekeningnummer BE51 7370 6348 8462   met als referentie je ordernummer dat je ontvangt via mail na het afronden van de bestelling. Ons rekeningnummer staat ook vermeld op de factuur die aan de bevestigingsmail hangt.
 
De betaling worden uitgevoerd via de beveiligde omgeving van onze partner Mollie. Meer info kan je vinden op https://www.mollie.com/be
 
Kan ik achteraf betalen?
Achteraf betaling is zeker mogelijk. Kies in het bestelproces voor de betaalmethode bankoverschrijving. 
 
Kan ik een factuur krijgen?
Jazeker, bij het ingegeven van je persoonsgegeven kan je ook aanduiden dat je een zakelijke klant bent. Indien je je als zakelijke klant opgeeft dien je ook een BTW nummer in te vullen. Bij de bevestigingsmail zit automatisch een factuur.
 
VERZENDING & LEVERING
 
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
 Bij het ingeven van je bestelling kan je zelf kiezen waar je jouw pakket wil ontvangen. Bij jou thuis, op het werk of in een ophaalpunt. Ben je niet thuis op het moment dat de bezorger langskomt? Het is mogelijk dat je pakket bij de buren ligt of ergens in de tuin. Werd je pakket niet geleverd op de gevraagde datum? Neem dan gerust contact op met onze logistieke partner.
 
Is gratis levering mogelijk?
Gratis levering bestaat niet ! Wij zijn van het principe dat ook de pakjesbezorger een eerlijk loon en menswaardige werkomstandigheden verdient. Daarom doen wij niet mee aan de race naar lage verzendingskosten en gratis verzending vanaf een te laag bedrag. Onze logistieke partner GLS staat garant voor een goede service, tegen een eerlijke prijs. Bij ifluo is de verzending gratis vanaf € 250. Dit is een hoeveelheidskorting die ifluo op zich neemt en niet doorgerekend wordt aan de logistieke partner.
 
Wat zijn de leveringstermijnen?
 
België, Nederland, Luxemburg: 1-2 werkdagen
Frankrijk, Duitsland: 2-3 werkdagen
Spanje, Portugal, Italië: 3-4 werkdagen
Zweden, Finland, Polen, Tsjechië: 4-5 werkdagen
 
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je bestelling verwerkt is door onze logistieke partner, krijg je een track & trace code om je pakket online te volgen.  Met deze code kan je jouw pakket volgen en weet je op welke dag het zal geleverd worden. Soms werkt de code pas op de dag van levering.
 
Wat moet ik doen als mijn pakket niet toekomt?
Vooral niet paniekeren!
Controleer de track & trace code die je ontvangt via mail. Via de link in de verzendbevestiging kan je nakijken of er iets gewijzigd is.
Controleer het bezorgadres. Zit er een fout in het adres? Laat het ons zo vlug mogelijk weten zodat wij onze logistieke partner kunnen informeren.
Controleer je brievenbus. Heb je een 'niet-thuis'- bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren of een afhaalplunt geleverd, of de bezorger heeft een nieuwe moment ingepland.
 
Heb je na 3 dagen na de geplande leveringsdatum nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan zeker contact op met onze logistieke partner.
 
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Een pakket afhalen kan na afspraak via mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Het adres is
 
Meilegemstraat 48
9630 Meilegem
België
 
Bestellingen moeten vooraf via de website geregistreerd en betaald zijn. Er wordt geen cash geld aanvaardt ter plaatse.
 
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Oh nee! Dan heb je eindelijk een coole tas gevonden en ontvangen maar kan je hem toch niet gebruiken omdat deze beschadigd is. Stuur ons een mail met jouw ordernummer en een foto van de beschadigde levering.  Onze klantenservice zal dit onderzoeken en zo snel mogelijk een gepaste reactie voorstellen. Meestal kan je het product gratis terugsturen en wij zorgen ervoor dat je jouw betaalde bedrag terug krijgt of dat je een nieuwe tas opgestuurd krijgt. Gelukkig zijn onze producten niet breekbaar.
 
Voorraad op de website
Bij elk product kan je zien hoeveel er op stock zijn in ons magazijn. Indien het product op stock is zijn de standaard leveringstermijnen van toepassing. Indien het product niet op voorraad is kan de leveringstermijn oplopen.
 
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je pakket aangeboden wordt bij de koerierdienst ontvang je een email met een track & trace code zodat je zelf kan opvolgen waar je bestelling zich bevindt.
Heb je een track & trace code ontvangen maar werkt deze niet? Vaak werkt deze pas de dag van de levering.
 
RUILEN & RETOUR
 
Wat zijn de voorwaarden voor een gratis retour?
Het product moet in originele staat en onbeschadigd zijn.
Het product beschikt over de originele labels en etiketten.
De retour wordt uitgevoerd door dezelfde transportfirma als de levering.
 
Gelieve indien mogelijk het product in de originele verpakking terug te sturen.
Heb je het artikel gebruikt en wil je het toch terugsturen? Het kan zijn dat we slechts een deel van het totale bedrag terugbetalen indien er duidelijke schade is door niet normaal gebruik van het product.
 
Wil je het terugsturen via een andere koerierdienst dan moet je zelf de transportkosten betalen.
 
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Niet tevreden over je bestelde tas? Jammer! 
Je kunt tot 14 dagen na aankoop je bestelling terugsturen naar
 
Ifluo
Meilegemstraat 48
9630 België.
 
Kan ik een bestelling ruilen?
 
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen. Ben je niet tevreden over je bestelde artikelen? Vraag een gratis retour aan en geef een nieuwe bestelling in voor het artikel dat je wel wil.
 
Hoelang duurt het voor ik mijn betaling terug krijg?
Wij betalen je aankoopbedrag (of een deel ervan indien het product beschadigd is) terug binnen de 7 dagen na ontvangst van het teruggestuurde product. Voor de terugbetaling hebben we je rekeningnummer nodig.
 
COOKIES & GEGEVENSBESCHERMING
Jouw gegevens worden door ons op een veilige manier verwerkt en dienen enkel voor het verzenden van de bestelde producten. Voor meer informatie kan je onze Privacy Policy en Cookie Policy lezen.
 
 
GARANTIE 
 
Hoelang heb ik garantie op een product?
Onze producten worden grondig gecontroleerd op kwaliteit. Je mag er van uitgaan dat het product doet wat je er in alle redelijkheid van verwacht. Wij geven een garantie van 2 jaar. Gaat je product toch kapot binnen deze termijn, neem dan gerust contact met ons op.
 
KLACHTEN
Niet tevreden? Wij horen graag waarom zodat we onze producten of processen kunnen verbeteren om een nog betere service te bieden. Gelieve je klacht door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Zodra wij je mail ontvangen hebben zullen we deze onderzoeken en zo snel mogelijk beantwoorden.
 
Ben je niet tevreden met onze oplossing, dan kan je je klacht ook indienen bij de Consumentenombudsdienst. Meer informatie hierover vind je op de website https://consumentenombudsdienst.be/nl